Monday, November 26, 2012

the puzzle.


- انتي مجنونة.
انا مش مجنونة.
-بس دة احلي جنان في الدنيا. 
اشمعني بقي؟
-عشان جنانِك دة، ماشي مع جناني.

No comments:

Post a Comment

Let the blog, speak to you.